21.05.2013

Jag idag. Bild från min Instagram.
Hej igen!
Igår gjorde jag bort mitt tal på svenskan/religionen - ett högtidstal. Jag hade valt att hylla Amanda på hennes artonde födelsedag (hon fyller för övrigt arton imorgon! Sjukt!) och jag ska även hålla det för henne på fredag då vi ska fira henne :)
Sedan gick "Marmaris-gänget" en vända på stan för lite sista kontrolleringar angående resan. Vi åker fan på söndag!!!!!
 
Idag börjar min första lektion 11.40, och då ska vi ha betygssamtal och göra klart de sista uppgifterna. Jag har en enda uppgift kvar, sedan är jag klar. HELT KLAR MED SKOLAN! Känns sjukt. Om ca två veckor tar jag studenten...
 
Det är mycket som ska fixas till veckan eftersom vi ska fira Amanda på fredag, sedan ska vi ha kalas för min lillebror på lördag och på söndag åker jag som sagt utomlands med tjejerna! Så, det är mycket man måste göra innan...
 
Ikväll har jag sista inskolningskvällen på Skärgårdshemmet, sedan är jag klar för sommarvikariat i sommar :) Känns skönt!
 
Nu ska jag göra något vettigt - jag är på skolan en aning för tidigt egentligen, men jag fick ju skjuts av Elias så...
Vi hörs!